28 Ekim 2009 Çarşamba

TAXİ DRİVER FİLMİ

Martin Scorsese nin 1976 tarihli efsane sinema filmi. Başrollerde Robert De Niro gencecik Jodie Foster ve gececik Jodie Foster ve Cybil Stephard var. Konu şu New York a gelip bir taksi şoförü olarak işe başlayan bir Vietnam gazisinin olaylar karşısında kafayı yiyerek kendini toplumu kurtarmaya ve pislikleri temizlemeye adar. Sevdiği kıza ulaşamadığı gibi 12 yaşında ki irisin yaşadıklarına şahit olan travisin sabrı iyice taşmıştır.44 lük magnumu ile önce kendine bir şekil yapacak sonra da işe koyulacaktır. Gerçek güç travis i beklemektedir.
Filmden anekdotlar… Artık forma girmeliyim çok oturmaktan vücudum bozuldu.Çok uzun süredir hor kullandım.Artık her sabah elli şınav ve elli ağırlık kaldırma(elini ateşe tutar ayrıca direnmeye çalışır) artık ilaç yok kötü gıda yok.Vücuduma zarar verecek kötü şeyler yok.Şu andan itibaren çok düzenli olacağım…Evet senden hızlıyım.Soysuz hergele.Niyetini anladım tabansız.Ben duruyorum sen hamle yap.Hamleni yap karar senin.(tabancayı aynaya doğrultur.) deneme bile it herif.Benimle mi konuşuyorsun? Başka kimle konuşacaksın? Burada sadece ben varım. Dinleyin sizi soysuzlar bu adam bunları kaldıramıyor.Bu7 adam size artık eyvallah demeyecek. Bu adam pisliğe fuhşa kokmuşluğa isyan ediyor….eski bir yabancı sinema filmi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder