30 Ekim 2009 Cuma

Nil karaibrahimgil duma duma dum Yeni Klip 2009


nil karaibrahimgil duma duma dum Yeni Klip 2009
Yükleyen HuzunlerinPrensi. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.
http://i37.tinypic.com/2a9bjo5.jpg

Nil karaibrahimgil duma duma dum , Nil karaibrahimgil duma duma dum sarkı sözleri , Nil karaibrahimgil duma duma dum klip izle , klip izle , dum duma dum , izle , dinle ,mp3

buldum birini buldum
soydum baş ucuma koydum
o kimdi bi teselli
seni umdum duma dum
dudaklarımda bi nefesle
aldım onu bi hevesle
kandıramam kendimi
düpedüz başkası işte

aşksızım tatsızım
sen yokkende bahtsızım
dumma dum duma dumma dum
senmişsin yerim yurdum

yumdum gözümü yumdum
kendimi yanına koydum
kim bilir neredeydin
seni buldum duma dum
bir elinde başka bir elle
öbüründe bir kadehle
kandıramam kendimi
düpedüz şarhoşum işte


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder