30 Ekim 2009 Cuma

Petek Dinçöz - Doktora Git || 2009 Video Klip


Petek Dinçöz - Doktora Git || 2009 Video Klip
Yükleyen Petite_plumes. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.
http://s698.photobucket.com/albums/vv349/turkce-klip/petekdincozdoktoragit.jpg

petek dinçöz , doktora git , sarkı sözleri , klip , mp3 , izle , dinle

Sıkıldım artık anlamaktann.
Herkesi herseyi uzerine odül veriyorum
Gibiyim yapilan kötulüklerin
Sanırım arıza bende
Aslinda sevilmezsem ölüyorum

Kimbilir? Hangi kırılma noktasında
Bir suçu tamir ediyorum
Yürü doktara git doktora git
Boşalt şu çöp sepetini diyorum
Hepi topu yüz değeri faliyetle
Beğenmeyi çözer bilemiyorum
Doktora git doktora git
Bosalt şu çöp sepetini diyorum

Hepi topu yüz değeri faliyetle
Begenmeyi çözer bilemiyorum
Yıkıldım en güvendiğim
Dağlara bile karlar yağdı
Bu nedir böyle habire
Kandirılıp kandırarak yarışmak
Koca dünyada hiçmi yok
Yani bitane Allahın kulu
O kadarmı zor söküp zırhlarını
Kendinle barışmak
Yürü doktara git doktora git
Boşalt şu çöp sepetini diyorum
Hepi topu yüz değeri faliyetle
Beğenmeyi çözer bilemiyorum
Doktora git doktora git boşalt şu çöp sepetini diyorum
Hepi topu yüz değeri faliyetle beğenmeyi çözer bilemiyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder