31 Ekim 2009 Cumartesi

Erkan Güleryüz Yegane 2009 YEP YENI ORJINAL KLIP


Erkan Güleryüz Yegane 2009 YEP YENI ORJINAL KLIP Zmuzik.Net
Yükleyen Zamanlanet. - Diğer müzik videolarına göz atın.
http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs026.snc1/3131_97882485335_97814110335_2960699_448592_n.jpg

Erkan Güleryüz,Yegane 2009 YEP YENI ORJINAL KLIP, sarkı sözleri , dinle, mp3 ,yükle

Akşam Olunca inceden bastırır sancı
Bitirdi beni bu hesaplaşma herkes yalancı
Tam ortasında rüyaların uyandırır bir his
Azaldı git gide uykularım her gece nöbetçiyiz

Ah etmem gönül koymam
Tabiatıma uymaz peki öyleyse bu nedir içim neden soğumaz
Unuttum ben kendimi yok yere yandım
Yegane sandım derdimi aynaya kandım

Tabip diyorki en fazla 3 yıl aşkın ömrün
Demek ki ben kısa vadeye bağlamışım gönlü
Tam ortasında rüyalarım uyandırır bir his
Azaldı gitgide uykularım her gece nöbetçiyiz

Ah etmem gönül koymam
Tabiatıma uymaz peki öyleyse bu nedir içim neden soğumaz
Unuttum ben kendimi yok yere yandım
Yegane sandım derdimi aynaya kandım

anasayfa, dünya, dizi, dizi izle, diziizle, diğer, Film, Google, haber, haberler, lazer epilasyon, magazin, müzik dinle, medya, pazarlama, sinema, spor, video, web, şiir


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder