27 Ekim 2009 Salı

Playboy Tv Online izle

2009'a anket oylamasının sonucu çıkan istek filmlerimizle devam ediyoruz.Sizlerden çok yoğun istek alan Playboy Tv filmleri ve playboy Tavşan kızlarının oynadığı mükemmelbir yapım. Arkadaşlar baştan uyarayım bu filmler ingilizcedir.

Cine 5'in yayın hayatına son vermesinin ardından bir süreliğine yok olan kanal Dijitürk ün kurulmasıyla birlikte tekrardan türk izleyicisiyle bütünleşti. Eskiden ben askerdeyken Askeriyede Cine5 beleş olduğundan dolayı gece 1-3 nöbetllerinden dönünde doğru televizyon başında yer alıyordum.

Askerken aynen Recep İvedik in dediği gibi bunlar insan ise ben hayvanım diyordum ey gidi günler mazide kaldı. Bir ara Show tv ekranlarından yayınlanan Kırmızı noktalı film kuşağı Emanuel gibi bir nesil Emanuel ile büyüdü

Eskiden internet minternet yoktu tabi cep telefonu dahi yoktu siz yeni nesil ne kadar şanslısınız bir düşünün herşey elinizin altında eskiden Bulvar Gazetesini alabilmek için ta 3 Mahalle ötedeki bakkala giderdik. Ne gazeteydi Bulvar arkadaşlar bulvar gazetesi okuyanlar lütfen aşağıda bulunan yorum gönder kısmından konuya yorum yazsınlar. İyi seyirler Türkiye .




Arkadaşlar Mototaksi.com başka sitelere benzemez
Bir değil 2 Film birden




Gaza geldim arkadaşlar Tutmayın beni
Aha buda üçüncüsü Damping



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder