28 Ekim 2009 Çarşamba

Gökçe - Hayat 2009 Klip En Yeniler

http://www.lisem.net/wp-content/uploads/2009/05/gokce-300x230.jpg

Aklımı başımdan aldın
Geride bir tek sen kaldın
Geri ver bana geri ver
Bilmeden sana tutunmak
Zavallı uyup uyanmak
Oldumu doğru oldumu
Soğuk kollarında ben üşürken
Ölürken yalnız ölürken
Senin duasız odanda
Yalnız uyurken aklım giderken

O tanrım ne yapıcam ne edicem
Bana yol göstersene
O tanrım ne yapıcam ne edicem
Bana yol göstersene
O tanrım ne yapıcam ne edicem
Bana yardım etsene

Aydınlık karanlık karanlık aydınlık
Farketmiyor farketmiyor
Yukarı çıkmak kolay
Aşağı bakmak olay
Bi o kadar zor bi o kadar zor
Soğuk kollarında ben üşürken
Ölürken yalnız ölürken
Senin duasız odanda
Yalnız uyurken aklım giderken

O tanrım ne yapıcam ne edicem
Bana yol göstersene
O tanrım ne yapıcam ne edicem
Bana yol göstersene
O tanrım ne yapıcam ne edicem
Bana yardım etsene


dinle indir gökçe, gökçe hayat dinle, gökçe hayat dinle indir, hayat dinle indir, indir gökçe hayat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder