24 Ekim 2009 Cumartesi

Dursun Ali Erzincanlı - Ümmü Zer [2009] Siir Klip

http://www.osmaniyeportal.com/images_up/dursun%20ali%20erzincanli.jpg
İzle

Dursun Ali Erzincanlı - Ümmü Zer [2009]
Yükleyen abcdef00. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaşayın!
Şiir gibi bir ev yeryüzünün en saadetli evi
Efendimiz ve ayşe annemiz
Onbir kadının hikayesini anlatıyor annemiz
Yemenli onbir kadının hikayesi
Bu kadınlar biraraya gelmiş kocalarının hallerini anlatıyorlar
Önce söz veriyorlar hiç bir şey gizlemeyecekleri hususunda
Ve birinci kadın başlıyor benim kocam
Yalçın bir dağın başındaki zayıf bir deve gibidir
Kolay değilki çıkılsın semiz değilki götürülsün
Sert mizaçlı huysuz gururlunun tekidir
İkinci kadın anlatır ben kocamın
Kötü huylarını anlatmak istemem korkarım
Eğer anlatmaya başlarsam büyük küçük herşeyini söyleyip
Geriye hiç bir şey bırakmamam gerekir
Buda kolay değil vakit yetmez
Sıra üçüncü kadındadır oda kocasını kötüler
Benim kocamın boyu uzundur ama aklı kısadır
Konuşursan boşanır konuşmazsam mullakta kalır
Dördüncü kadın kocasını över benim kocam tihame gecesi gibidir
Ne sıcaktır ne soğuk ne korkulur nede usanılır
Söz beşinci kadındadır kocam içeri girince pars
Dışarı çıktımı aslan gibidir bana bıraktığı ev işlerinden hesap sormaz
Altıncı kadındadır benim kocamda yedimi üstüste katlayıp yer
Çok yer içtimi sömürür yeyip içmekten başka bir şey düşünmez
Yedinci kadın bir ah çeker benim kocamın işi sadece beni dövmektir
Başımı yarar vücudumu yaralar bunları yapmak için
Eline ne geçerse kullanır
Sekizinci kadın kocasını tavşana benzetir ve bir cümleyle anlatır
Güzel kokulu bitki gibi hoş kokar
Dokuzuncu kadın anlatır benim kocam boylu posludur evi rahattır
Ocağının külü çoktur evi meclis gibi bir adamdır misafirperverdir
Onuncu kadın anlatır benim kocamda maliktir
Akıl ve hayalinizden geçen her hayra maliktir
Dursun Ali Erzincanlı Ümmü Zer Video müzik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder