9 Aralık 2009 Çarşamba

Link Takas , Pr Kazan , Pagerank kazan,Link Değişimi,Çapraz Link değişimi - Düz Link değişimi Nedir ? - Hakkında


Link Takas Servisimiz Baslamıstır Link takas yapmak isteyen arkadasların

izleseydin@hotmail.com

adresini eklemeleri gerekir


Çapraz link değişimi nedir

Benim bir A sitem var, arkadaşımında B sitesi var. Ben arkadaşımın B sitesine A sitemden link vereceğim fakat arkadaşım bana C sitesinden link verecek. Bu şekildeki değişime çapraz link değişimi diyoruz .


Düz Link değişimi nedir ( karşılıklı link değişimi )


Beni A sitem var arkadaşımında B sitesi var ben A sitemden B sitesine link, arkadasımda B sitesinden A sitesine Link veriyor . Buna düz değişim diyoruz..

Şimdi size kişisel düşüncelerimi açıklıcam.

Herkes Çapraz Link değişimini öneriyor neden : google A sitesi B sitesini link vermiş ama B sitesinden A sitesine Link yok hmm diyor demekki B sitesi A sitesinden aldıgı link kodun da ( yukselmek istediği kelimede ) güvenilir bir site ki A sitesi B sitesine link vermis. ve google in gözünde puan kazanıyorsunuz. Böylelikle google arama motorun da daha üst sıralara tırmanıyoruz.

Düz link değişiminde ise eğer eklettiğiniz kelimeler aynı ise değişimin pek bi etkisi olmayacağına inanıyorum

A sitesinden B sitesine site
B sitesinden A sitesine site

kodu eklendiğinde her ikiside site kelimesinde yükselmek istediği icin bu değişimin hiç bi işe yaracağını düşünmüyorum. Google bu konuda şöyle düşünecek evet A Sitesi B ye B sitesi de A ya aynı kelimede güvebilir demiş eee bu kadar sizin için bir artı puan yok.

Fakat Karşılıklı değişim yapıyorsunuz ama ikinizde ayrı kelimeler eklettiğinizde bu değişimin sonuna kadar işinize yarayacağına inanıyorum..

örnek : Demek istedigim her iki site de aynı alanda benzer siteler ve farklı kelimelerde yükselmek istiyorlar

A sitesinden B sitesine site biri site kelimesinde yükselmek istiyo
B sitesinden A sitesine web site diger site web site kelimesinde

Bu değişimin sonuna kadar faydalı olacağına inanıyorum..

Düz link değişimde faydalıdır fakat aynı içerikli ve kaliteli özgün içeriğe sahip olmalıdır extra olarak link çıkışı az olmalıdır.


Size uygun link değişimi icin sayfa sayfa açıklama yazabilirim ama kısadan Böyle geçelim. başka bi yazımda makul link değişimi için açıklama yaparım



Alıntı değildir. Kişişel düşüncelerimdir ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder