1 Kasım 2009 Pazar

Unutulmaz Dizisi Dizi Müzikleri Full Dinle İzle

http://www.online-dizi.com/vidresim/unutulmaz.jpg
Unutulmaz Dizisi Jenerik Dizi Müziği -

STİL MEDYA’NIN AÇIKLAMASI

BİLGİLENDİRME

Gelen sorular üzerine;

Dizinin müziklerini ise Kıraç yapıyor

Unutulmaz Dizisi Jenerik Dizi Müziği sizlerle Gerçekten Çok Harika Bir müzik Bilindiğine göre "KIRAÇ" Yapıyordu Bu müzikleri ama gerçekten harika bir yapım olmuş Kıraç'ıda Burdan Tebrik ediyoruz...


Unutulmaz Dizisi Jenerik Dizi Müziği - @ Yahoo! Video

Bugün Sizlere Unutulmaz Dizisinin O duygu yüklü Kıraçın Şahane Parçasının Unutulmaz ile harmanlanmış olarak bir klip yaptım... Klibi izlerken duygulandım ciddende sizinde duygulanacağınızdan eminim... Bir küçük şiir gibi birşey de ekledim Klibe...

Yapıt Kıraç abimizden Kliplemesi Benden :) Yorumlar düşünceler ve izLemesi sizden...

MetekoLikstyle Sunar ...

Unutulmaz Dizi Müziği Kıraç-Turnalar @ Yahoo! Video


Unutulmaz Dizisi Hayranları sizlere Kıraçın unutulmaz müziklerinden birini daha sunuyorum...Dizi saten güzel Kıraç abimizin müzikleride ayrı bir hava veriyor eminimki Sizde benim gibi düşünüyorsunuz ve sizlere Müthiş Video Klibimizi sunuyorum...

Kıraçweb e teşekürler...

Evet Sevgili Unutulmaz Hayranları belliki 15. bölümde çalan Şarkı sizleri baya etkilemiş...Ve Bir çok kişi o müziği aramaya çalışmış ama bulamamış ilk olarak sizlere bizim aldığımız duyumlara göre müzik Mustafa Beyazkuş'a ait ve Halil Kurt söylüyor ve şarkının adıda Ağlama yağmur gözlüm diye duyumlar aldık...
Şarkı Yazarı ve söyleyeni:Mustafa Beyazkuş & Halil kurt - Ağlama Yağmur gözlüm

İsteyenler için hemen Şarkının klibini hazırladık ve sizlere sunuyoruz...Bu Kısa zamanda sizlere en güzel paylaşımları yapmaya çalışıyoruz...Bizi izlemeye devam edin...


Unutulmaz Dizi Müziği 15. bölümde Çalan Şarkı - @ Yahoo! Video

Dizimize 1 hafta verilirken sizlere bir paylaşım yapmak istedik ve facebookta izlediğim bir şarkıyı sizlere slayt olarak sunuyorum...Şarkıyı Yaş olarak pek büyük olmayan bir genç arkadaşımız söylüyor ama o duygu yoğunluğunu bu yaşta yaşatıyor... Söyleyen arkadaşımızın adı Sercan diye okudum ağzına ve yüreğine sağLık diyoruz...

Sözlerden bir kısım;
Unut Demekle oLmuyor
Güneş doğmuyor günlere
Kara Bahtım Çok yara aldı
Zor Günde vardın "Hani nerde"..
.
Bu sLayt Hakkında yorumlarınızı ve düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz...Devamı geliyor yakın zamanda :)



Unutulmaz Eda & Harun - Hani Gitmeyecektin... // @ Yahoo! Video


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder