15 Kasım 2009 Pazar

Ferhat Göçer - Götür Beni Gittiğin Yere Klip


Ferhat Göçer - Götür Beni Gittiğin Yere / Yep Yeni Klip 2009 / "Nefes" Film Müziği

Yol Bitti Çoktan
Söz & Müzik: Sezen Aksu
Bizim Şarkımız
Söz & Müzik: Tugay (Boys Anılar)
Biri Bana Gelsin
Söz: Sinan Akçıl Müzik: Kyriakos Taksim Edisyon
Aklım Sende Kalır
Söz & Müzik: Ersel Serdarlı
Bir Dua Gibi
Söz & Müzik: Sezen Aksu
Gül Ki
Söz & Müzik: Oğuzhan Koç
Sen Söyle Hayat
Söz : Aslı Zen Yentur Müzik : Bülent Özdemir
Kabul
Söz & Müzik: Ömer Hayyam
Son Aşkım
Söz & Müzik: Ferhat Göçer
Takvim
Söz & Müzik: Sezen Aksu
Doymadım Sana (Emel Sayın'la Düet)
Söz & Müzik: Nevzat Akay
Aldırma Gönül
Söz: Sabahattin Ali Müzik: Kerem Güney


Etiketler:Ferhat Göçer,Götür beni gittiğin yere, çok sevdim ikimizi,2009,nefes,filmi,film,müziği,mp3, indir,download, full album,yeni album, son album,hit, tek şarkı, rapidshare, no rapid,norapid,indirmeden, dinle,online, izle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder